Solutii Complete pentru Retail
Preturi Competitive
Servicii de Calitate
  +4 0728-723-551
  +4 0728-723-552

Soft Management

Soft Management


Descriere generala

SMKSupervizor este o aplicatie completa si usor de folosit pentru utililizator, oferind multiple facilitati in gestionarea cat mai eficienta a cataloagelor de articole, a partenerilor si a preturilor de intrare / iesire intr-un lant de supermarketuri. Experienta noastra bogata in organizarea si desfasurarea activitatii de comert en-detail a contribuit decisiv in implementarea acestui produs software.

Stabilirea unor reguli minimale la nivel de aprovizionare (stabilirea unor acorduri de aprovizionare) duce foarte usor la un control deplin asupra preturilor si a adaosurilor practicate in diferite puncte de vanzare.



O retea de magazine nu poate functiona si produce beneficii insemnate fara :
  • Control al intrarilor de marfa de la furnizori (stabilirea produselor agreate, a preturilor de achizitie si a discounturilor acordate)
  • Control al preturilor de vanzare, pe fiecare magazin in parte
  • Posibilitatea de a aplica politici de promotii si mai ales, de fidelizare clienti, unitar, in intreaga retea de magazine
  • Analiza vanzarilor la nivel de retea de magazine

Software management


Structura personalului de magazine este recomandata a fi urmatoarea:
  • Sef de unitate / gestionar
  • Sefi de tura (daca este cazul)
  • Personalul de sala

Fidelizare clienti

Plecand de la un set bogat de strategii promotionale, s-a incercat gasirea unui model informatic care sa permita cat mai facil definirea si aplicarea acestora. Astfel, s-a ajuns la definirea unui set generic de reguli, prin intermediul carora putem sa consideram ca acoperim o paleta larga de posibilitati de definire a unor campanii promotionale cat mai variate si complexe.

Exemple :
  • Posibilitatea de a aplica discounturi procentuale la pretul de vanzare intr-o anumita perioada de timp si pe anumite intervale orare
  • Produse cu promotie cantitativa
  • Valoare discount la valoare bon pe intervale valorice
  • Valoare / procent discount la produs
  • Procent discount la bonuri aleatoare in intervalul orar
  • Acordare de puncte si premii